Reclamații

Vă rugăm să înaintați, în mod amabil, toate reclamațiile referitoare la eventuale lipsuri din colet, neconformitatea produselor, erori de facturare sau primirea altor produse decât cele comandate, în scris (puteți găsi datele noastre de contact aici), în termen de 3 zile de la primirea produselor. Vă informăm că reclamațiile primite după expirarea acestei perioade nu vor putea fi luate în considerare.

De asemenea, dorim să vă reamintim că vă asistăm cu dreptul de a returna produsele în termenul maxim de 14 zile calendaristice, conform condițiilor specificate.

Înțelegem importanța feedback-ului dvs., iar această platformă vă oferă posibilitatea de a ne împărtăși experiențele dvs. cu noi.

Indiferent că este vorba despre o problemă cu un produs, o experiență de serviciu nesatisfăcătoare sau orice alt aspect care a generat nemulțumiri, suntem aici pentru a vă asculta și a căuta soluții. Ne angajăm să tratăm fiecare reclamație cu seriozitate și profesionalism, oferindu-vă un canal direct de comunicare pentru a remedia orice neînțelegere sau problemă întâmpinată.

Pentru a depune o reclamație, vă rugăm să apăsați aici, completați acest formular cu cât mai multe detalii posibile despre situația în cauză. Echipa noastră dedicată va analiza cu atenție informațiile furnizate și va depune toate eforturile pentru a vă oferi o soluție promptă și satisfăcătoare.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată și pentru că ne ajutați să ne îmbunătățim constant serviciile. Echipa noastră este aici pentru a vă asista și a vă oferi o experiență pozitivă.

Vă invităm să consultați mai multe informații cu privire la procesul de soluționare a litigiilor în secțiunea dedicată, disponibilă aici.

Stimați clienți! Comenzile plasate în perioada 9-19 august vor fi prelucrate începând cu data de 20 august. Vă mulțumim pentru înțelegere!