1. DISPOZIȚII GENERALE

Prin prezenta se stabilesc condițiile de vânzare a produselor din magazinul online www.vanzari-piele.ro, proprietatea TAPI CRO S.R.L., societate comercială legal înființată conform legilor române, cu sediul în Valureni, nr 257, jud. Mures, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J26/677/2000, CUI RO13606026, atribut fiscal RO, capital social subscris și vărsat 200 lei, având contul bancar nr. RO29 RZBR 0000 0600 1674 6339, adresa de e-mail contact@vanzari-piele.ro

2. Folosirea acestui site, respectiv înregistrarea unei comenzi, implică: acceptarea de către Dvs. a prezenților termeni și condiții, respectiv acceptarea de către Dvs. a utilizării adresei de poștă electronică (e-mail) ca tehnică de comunicare la distanță. Pentru folosirea în cele mai bune conditii a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor. Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără nicio notificare prealabilă. Sunteți de acord și acceptați că, fără nicio notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație pe site sau putem întrerupe orice activitate pe site, iar, în cazul în care se fac referiri la alte site-uri, nu garantăm și / sau nu confirmăm sub nicio formă tipul de informație pe care o veți găsi pe acele site-uri. Rămâne la aprecierea Dvs. dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau dacă luati sau nu în considerare informațiile găsite acolo.

2. PRODUSE

Magazinul online www.vanzari-piele.ro este specializat în comercializarea de materiale din piele naturală, de origine animală, către orice persoană fizică sau juridică, română sau străină, care a împlinit vârsta de 18 ani. Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul menționat, TAPI CRO S.R.L. se obligă să afișeze toate caracteristicile esențiale ale acestora, care să permită cumpărătorului să realizeze o identificare, o comparare și o alegere corectă. TAPI CRO S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz caracteristicile produselor afișate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate în orice mod (culoare, aspect, etc). Produsele comercializate respectă legislația română în vigoare. TAPI CRO S.R.L. nu poate fi considerată responsabilă pentru utilizarea necorespunzătoare a produselor comandate.

3. TERMEN DE VALABILITATE

Termenul de valabilitate al produselor comercializate de catre TAPI CRO S.R.L. prin intermediul site-ului, este cel dat și inscpriționat de către producător pe ambalaj.

4. OBLIGAȚIILE DVS. DE ÎNREGISTRARE

Pentru a cumpăra produse de pe site-ul www.vanzari-piele.ro, va trebui să acceptați termenii și condițiile deja prezentate, să vă creați un cont și apoi să comandați produsul / produsele dorite, prin parcurgerea a 5 pași:

Pasul 1: Logarea în contul de utilizator (cu USERNAME și PAROLA).

Pasul 2: Alegerea produselor cu optiunea „Adaugă în coș” disponibilă în dreptul fiecărui produs. După finalizarea listei de cumpărături, se poate previzualiza și modifica comanda apăsând butonul „Consultă coșul”.

Pasul 3: Verificarea detaliilor comenzii: pentru finalizarea cu succes a comenzii, trebuie verificate sau menționate acum detalii utile, precum adresa de livrare și modalitatea de plată (ramburs, card online, plata prin e-puncte).

Pasul 4: Plasarea comenzii. După apasarea butonului „Trimite comanda” produsele, adresa de livrare și modalitatea de plată sunt verificate. Dacă toate datele sunt corecte, comanda urmează să fie procesată de către operatorii noștri. În cazul plății prin card bancar, veti fi direcționat(ă) în fereastra de plată.

Pasul 5: Odată trimisă comanda, veți primi un mail pe adresa trecută de Dvs. în profilul de utilizator (care cuprinde confirmarea comenzii Dvs., prețurile produselor comandate și detaliile privind livrarea). De asemenea, un reprezentant TAPI CRO vă va contacta telefonic în cel mai scurt timp, pentru validarea finală a adresei de livrare și pentru comunicarea taxei de transport.

În vederea creării contului, Dvs. sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre Dvs.. În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată de către Dvs., ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului, fără nicio notificare prealabilă.

5. PREȚURI

Prețurile afișate pe www.vanzari-piele.ro sunt exprimate în RON și includ TVA. Facturarea se face la prețurile afișate în momentul înregistrării comenzii.

Factura va cuprinde și tariful de livrare. Transportul se calculează în funcție de distanța și de greutatea coletului, conform tarifelor precizate pe site-ul transportatorului.

6. CONDIȚII ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

Plata comenzii se poate face prin:

a) Prin card (plata online, dacă această modalitate de plată este implementată și funcțională). Valoarea facturii se achită în avans, prin transferarea sumei aferente în contul TAPI CRO S.R.L. În cazul în care plata se va face online, comanda va fi procesată după primirea confirmării de plată.

b) În numerar. Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice / sau prin email a comenzii. Plata se face către curierul TAPI CRO, care efectuează livrarea sau către reprezentantul firmei de curierat.

c) Prin e-puncte (dacă această modalitate de plată este implementată și funcțională). Punctele de fidelitate sunt oferite bonus clienților care au cont de utilizator pe site-ul www.vanzari-piele.ro și care au cumpărat produse de pe acest site.

7. LIVRAREA

Livrarea produselor comandate se va face în toate orașele din România, cu respectarea următoarelor condiții: ulterior efectuării comenzii pe site-ul www.vanzari-piele.ro , veți fi contactat(ă) prin email și prin telefon, de către operatorul nostru, pentru confirmarea comenzii, a prețului comenzii, a adresei și a tarifului de livrare, dar și pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea se face în termen de 7 zile de la confirmarea telefonică a comenzii de catre operatorul TAPI CRO S.R.L. Termenul menționat este orientativ, acesta putând fi modificat din motive independente de voința noastră. Livrarea produselor se face de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală, între orele 09:00 – 18:00, potrivit intervalului de timp pentru care Dvs. ați optat, prin completarea formularului de comandă. Livrarea produselor se va face la adresa indicată de Dvs. în formularul de comandă. Plata prețului produselor comandate și a tarifului de livrare se va face conform condițiilor și modalităților de plată prevăzute la pct 5. în limita stocului disponibil. TAPI CRO S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afișate este valabilă în limita stocului disponibil. TAPI CRO S.R.L. își rezervă dreptul de a decala termenele de livrare, în situația în care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile în stoc la momentul primirii comenzii. În această situație clienții vor fi informați și consultați cu privire la menținerea sau anularea comenzii. La livrare, produsele vor fi însoțite de următoarele documente: *factura fiscală în original; *chitanță, în cazul în care plata se face în numerar, la livrarea produselor comandate. Lipsa unei înștiințări din partea noastră și expirarea termenului de livrare, vă dă dreptul să refuzați oricând preluarea produselor. În cazul în care nu sunteți de găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată, după ce va restabili contactul cu Dvs. pentru stabilirea unei noi date de livrare. În cazul în care, nici a doua oară nu ați fost de găsit la adresa menționată, în intervalul stabilit de comun acord cu curierul nostru, comanda Dvs. va fi anulată și produsul returnat la sediu.

8. DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRACTULUI

Conform Ordonantei nr. 34/2014 pconsumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Notificarea se va data, semna și trimite de către Dvs. prin poștă la adresa: Valureni, str Principala nr 257, jud. Mures, în atenția Departamentului de vânzări. În situația menționată mai sus, Dvs. veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de Dvs. Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamna că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și ca produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor Dvs. returnarea produselor se va face personal de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00. TAPI CRO S.R.L. se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maximum 30 de zile de la data denunțării de către Dvs. a contractului, în cazul prevederilor de mai sus au fost respectate.

9. LIMITELE RESPONSABILITĂȚII :

TAPI CRO S.R.L. nu poate fi ținută responsabilă pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forță majoră.

10. RECLAMAȚII

Reclamațiile Dvs. privind orice probleme legate de livrarea produselor comandate le puteți transmite la sediul nostru din Valureni, nr 257, jud Mures, tel.: 0745–601.277, precum si la adresa de e-mail contact@vanzari-piele.ro

11. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerințelor Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR) pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, TAPI CRO S.R.L., are obligatia de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizați despre Dvs..

Pentru a putea comanda produse de pe site-ul www.vanzari-piele.ro, Dvs. trebuie să vă creați cont pe site-ul www.vanzari-piele.ro (prin completarea formularului „Cont nou”) și să furnizați următoarele date cu caracter personal: nume și prenume, adresă, cod poștal, Cod numeric personal, data nașterii, sex, telefon, prin completarea formularelor postate pe site-ul www.vanzari-piele.ro cu ocazia efectuării comenzii de produse pe site-ul www.vanzari-piele.ro

Prin furnizarea de către Dvs. a următoarelor date cu caracter personal: e-mail, username, parolă, confirmare parolă, nume și prenume, adresă, cod postal, Cod numeric personal, data nașterii, sex, telefon, Dvs., în calitate de persoană vizată conform Legii 677/2001, declarați că vă dați consimțământul în mod expres și neechivoc, respectiv explicit, liber exprimat și informat, ca datele Dvs. cu caracter personal să intre în baza de date a societății TAPI CRO S.R.L., și să fie prelucrate și folosite în viitor de către TAPI CRO S.R.L. cu respectarea strictă a prevederilor legale referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Toți cei care au furnizat următoarele date cu caracter personal: e-mail, username, parola, confirmare parolă, nume și prenume, adresa, cod poștal, Cod numeric personal, data nașterii, sex, telefon, au calitatea de persoană vizată, în accepțiunea Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR). Scopurile colectării și prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal (e-mail, username, parola, confirmare parolă, nume și prenume, adresa, cod poștal, Cod numeric personal, data nașterii, sex, telefon ) de catre TAPI CRO S.R.L. sunt:

Transmiterea prin e-mail de oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin sau cu privire la activitatea desfășurată de TAPI CRO S.R.L., cu privire la produsele pe care societatea TAPI CRO S.R.L. le comercializează, cu privire la campaniile și concursurile organizate de societatea TAPI CRO S.R.L., în cazul în care ați bifat căsuța „Abonează-te la newsletter” (dacă v-ați creat cont pe site-ul www.vanzari-piele.ro), fără alte obligații sau plăți din partea TAPI CRO S.R.L. față de persoană Dvs.;

Efectuarea de statistici interne, fără alte obligații sau plăți din partea TAPI CRO S.R.L. față de persoana Dvs.;

Organizarea de concursuri și campanii publicitare cu premii;

Comerț cu amănuntul și en gros prin corespondență (inclusiv comerț electronic), inclusiv expedierea produselor comandate către clienții săi, emiterea și comunicarea facturilor, înregistrarea facturilor și plăților în contabilitate și lămurirea oricăror aspecte legate de comandă, de expediere și de plată.

În cazul în care aveți creat cont pe site-ul www.vanzari-piele.ro, TAPI CRO S.R.L. va prelucra datele cu caracter personal furnizate de Dvs., prin completarea formularului „Cont nou” (e-mail, username, parolă, confirmare parolă) pe perioada existenței contului Dvs., iar ulterior ștergerii contului Dvs., TAPI CRO S.R.L. va transforma datele Dvs. cu caracter personal (e-mail, username, parolă, confirmare parolă) în date anonime și le va prelucra în scopuri statistice interne, pe durata existenței societății.

Datele cu caracter personal privind numele și prenumele, adresa, codul poștal, Codul numeric personal, data nașterii, sexul, numărul de telefon, furnizate pentru efectuarea comenzii (cumpărarea de produse de pe site-ul www.vanzari-piele.ro) vor fi prelucrate de către TAPI CRO S.R.L. pe perioada prevazută de lege pentru păstrarea înregistrărilor contabile privind comenzile și plățile efectuate de Dvs., care au ca obiect produsele comandate de Dvs. de pe site-ul www.vanzari-piele.ro

Datele dvs. sunt destinate utilizării de către TAPI CRO S.R.L. în scopurile menționate mai sus și nu vor fi dezvăluite terților, cu excepția firmei de curierat care asigură livrarea produselor comandate de Dvs., a eventualilor împuterniciți ai TAPI CRO S.R.L. care vor prelucra datele cu caracter personal în numele și pe seama TAPI CRO S.R.L., cu respectarea dispozițiilor Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), a eventualilor dobânditori ai site-ului www.vanzari-piele.ro (prin vânzare-cumpărare sau prin alte forme de dobândire a site-ului), a firmei de IT care se ocupă de funcționarea optimă a site-ului, furnizorilor de servicii de plată/bancare, a societăților de asigurare.

Prin bifarea căsuței ,„Abonează-te la newsletter”, din formularul pentru crearea contului pe site-ul www.vanzari-piele.ro, persoana vizată își dă acordul să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail de la TAPI CRO S.R.L. cu privire la activitatea desfășurată de TAPI CRO S.R.L., cu privire la produsele pe care societatea TAPI CRO S.R.L. le comercializează, cu privire la campaniile și concursurile organizate de societatea TAPI CRO S.R.L.. În cazul în care persoana vizată nu dorește să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail de la TAPI CRO S.R.L., nu va bifa căsuța ,„Abonează-te la newsletter”.

În cazul în care persoana abonată la newsletter, la un moment dat, nu mai dorește să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing cu privire la activitatea desfasurata de TAPI CRO S.R.L., cu privire la produsele pe care societatea TAPI CRO S.R.L. le comercializează, cu privire la campaniile și concursurile organizate de societatea TAPI CRO S.R.L., persoana abonată va trebui să ne anunțe despre acest lucru, prin transmiterea în acest sens a unei cereri scrise, datată și semnată, adresată societății TAPI CRO S.R.L. și transmisă la adresa sediului nostru str. Primăverii, nr. 39, Tîrgu-Mureș, sau direct din newsletter, prin optiunea de dezabonare menționată în disclaimer-ul de la finalul email-ului primit de la TAPI CRO S.R.L. privind newslettere.

TAPI CRO S.R.L. garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor celor care completează formularul menționat mai sus. Conform Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), beneficiați de următoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ștergere, dreptul de a restricționa prelucrarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a se opune, dreptul legate de luarea de decizii automatizate și de profilare.

Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă. 

Reamintim faptul ca ne puteți contacta in orice moment prin transmiterea solicitării dvs. prin  email la adresa: contact@vanzari-piele.ro.

1. DREPTUL DE A FI INFORMAT [art. 12-14 GDPR]

Descriere. Dreptul de a fi informat se refera la obligatia operatorului de a lua toate masurile adecvate pentru a furniza persoanei vizate orice informatii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Informatiile pot fi comunicate in scris sau verbal, cu conditia ca identitatea persoanei vizate sa fie dovedita prin alte mijloace. 

Prin dreptul de a fi informat, GDPR stabileste informatiile care trebuie furnizate si cand trebuie subiectii prelucrarii datelor cu caracter personal sa fie informati. Principalul atribut al datelor ce trebuie furnizate este transparenta. 

2. DREPTUL DE ACCES [art. 15 GDPR]

Descriere. Dreptul de acces inseamna ca persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care o privesc. In caz afirmativ, persoana vizata trebuie sa aiba acces la datele respective si la o serie de informatii.

3. DREPTUL LA RECTIFICAREA SI/SAU COMPLETAREA  DATELOR [art. 16 GDPR]

Descriere. Dreptul la rectificarea datelor se refera la faptul ca persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, fara intarzieri nejustificate, actualizarea datelor care o privesc, in special in ceea ce privesc datele cu caracte personal inexacte. Dreptul la completarea datelor se refera la ipoteza in care, avand in vedere scopurile in care au fost prelucrate datele, persoana vizata doreste sa obtina modifice datele cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare. 

4. DREPTUL LA STERGEREA DATELOR [art. 17 GDPR]

Descriere. Dreptul la stergerea datelor cu caracter personal („dreptul de a fi uitat“), se bazeaza pe principiul de a garanta oricarui individ libertatea de a dispune cum doreste de datele sale personale, inclusiv de a le sterge, daca nu exista un motiv convingator sau special pentru continuarea procesarii si stocarii acestora.

Obligatia de a sterge datele cu caracter personal se aplica in cazul in care sunt incidente unul dintre urmatoarele motive:

  • datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • persoana vizata isi retrage consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea, in conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) sau cu articolul 9 alineatul (2) litera (a), din Regulament si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrarea;
  • persoana vizata se opune prelucrarii in temeiul articolului 21 alineatul (1) din Regulament si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea sau persoana vizata se opune prelucrarii in temeiul articolului 21 alineatul (2) din Regulament;
  • exista neclaritati legate de legalitatea prelucrarii datelor cu caracter personal;
  • datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care va revine, in calitate de operator;
  • datele cu caracter personal apartin unor copii, cu varsta sub 16 ani.

Situatiile in care este permis refuzul de a da curs unei cereri de stergere a datelor cu caracter personal, sunt prevazute ca situatii de exceptie, respectiv, cele in care prelucrarea este necesara pentru:

  • exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare;
  • respectarea unei obligatii legale;
  • motive de interes public in domeniul sanatatii publice (Articolul 9 alin. 2 lit. h) si i) si art. 9 alin. 3 din Regulament);
  • scopuri de arhivare in interes public, cercetare stiintifica sau istorica ori in scopuri statistice (art. 89 alin. 1 din Regulament);
  • constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

5. DREPTUL LA RESTRICTIONAREA PRELUCRARII [art. 18 GDPR]

Descriere. Dreptul la restrictionarea prelucrarii se refera la posibilitatea oferita persoanei vizate de la limita operatorului posibilitatea de a prelucra anumite date cu caracter personal.

Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului restrictionarea prelucrarii in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele cazuri:

  • se contesta exactitatea datelor, pentru o perioada care va permite ca operator sa verificati exactitatea datelor in cauza;
  • prelucrarea este nelegala, iar persoana vizata se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • ca operatori nu mai aveti nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana vizata vi le solicita pentru o actiune in instanta;
  • persoana vizata s-a opus prelucrarii (art. 21 alin. 1) pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile dumneavoastra legitime ca operatori prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.

Daca prelucrarea a fost restrictionata, astfel de date cu caracter personal pot, cu exceptia stocarii, sa fie prelucrate numai cu consimtamantul persoanei vizate sau pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. In situatia datelor cu caracter personal asupra carora au fost instituite masuri de restrictie acestea pot fi in continuare stocate fara indeplinirea altor formalitati suplimentare.

In situatia in care se impune prelucrarea datelor cu caracter personal restrictionate, aceasta poate opera cu respectarea urmatoarelor conditii prevazute situatiilor ce impun necesitatea obtinerii consimtamantului, precum si:

  • prelucrarea sa fie necesara pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
  • prelucrarea sa fie necesara pentru protectia drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru;
  • in orice alte cazuri care ar necesita prelucrarea datelor in discutie este necesar obtinerea consimtamantului persoanei vizate.

6. DREPTUL LA PORTABILITATEA DATELOR [art. 20 GDPR]

Descriere. Scopul acestui drept de a-i persoanei vizate mai mult control asupra datelor cu caracter personal care o privesc. Dreptul la portabilitatea datelor permite acestora sa obtina si sa reutilizeze datele lor personale in scopuri proprii in cadrul diferitelor servicii. Acest drept permite mutarea, copierea sau transferul datelor personale cu usurinta de la un mediu informatic la altul, intr-un mod sigur.

Dreptul de portabilitate a datelor se aplica numai in cazul in care:

  • datele sunt procesate prin mijloace automate;
  • persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru prelucrare;
  • prelucrarea este necesara pentru a indeplini conditiile stipulate printr-un contract.

Portabilitatea datelor constituie un drept al persoanei vizate de a primi un subset de date cu caracter personal prelucrate de catre un operator cu privire la aceasta si de a stoca datele respective pentru uz personal in viitor. In acest context, stocarea poate fi realizata pe un dispozitiv privat sau un sistem cloud privat, fara a transmite neaparat datele unui alt operator.

Din punct de vedere tehnic, [denumire societate] are implementate urmatoarele  mecanisme de a pune la dispozitia persoanelor vizate date portabile:

  • transmiterea directa a intregului set de date portabile (sau mai multe parti extrase din setul de date global); [de validat]
  • un instrument automat care permite obtinerea datelor relevante [de validat].

Datele cu caracter personal incluse in domeniul de aplicare al acestui drept sunt:

  • date cu caracter personal care privesc persoana vizata (telefonul, sistemul de mesagerie interpersonala, inregistrarile VoIP), fiind excluse datele anonime sau datele care nu se refera la persoana vizata; 
  • datele furnizate de persoana vizata: date furnizate in mod activ si cu buna stiinta de persoana vizata – adresa postala, numele de utilizator, varsta etc. sau date observate furnizate de catre persoana vizata prin virtutea utilizarii serviciului sau a dispozitivului – istoricul de cautare al unei persoane, datele privind traficul si datele de localizare. 

7. DREPTUL LA OPOZITIE [art. 21 GDPR]

Descriere. In anumite situatii expres prevazute de GDPR, persoana vizata are dreptul, din motive legate de situatia particulara in care se afla, de a se opune prelucrarii. Situatiile cand persoana vizata se poate opune prelucrarii sunt atunci cand:

  • prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing direct;
  • prelucrarea datelor pentru realizarea de profiluri;
  • prelucrarea datelor prin mijloace automate;
  • prelucrarea in scopuri stiintifice sau istorice.

Situatiile de exceptie care anuleaza dreptul la obiectii al persoanelor vizate apar atunci cand, se poate demonstra ca exista motive legitime convingatoare pentru sustinerea prelucrarii, care depasesc interesele, drepturile si libertatile persoanei vizate. Alte situatii de exceptie sunt motivate de stabilirea, exercitarea sau apararea unor revendicari legale sau in situatiile in care prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini de interes public.

8. DREPTUL DE A NU FACE OBIECTUL UNEI DECIZII BAZATE EXCLUSIV PE PRELUCRAREA AUTOMATA, INCLUSIV CREAREA DE PROFILURI [art. 22 GDPR]

Descriere. Persoanele fizice au dreptul de a nu face obiectul unei decizii atunci cand aceasta se bazeaza pe prelucrarea automata si aceasta poate produce un efect juridic sau un efect semnificativ similar asupra individului.

Pentru a asigura conformitatea cu acest drept, se va identifica daca oricare dintre operatiunile de procesare include un proces automat de luare a deciziilor si, bineinteles, trebuie sa actualizati procedurile, pentru a raspunde cerintelor GDPR. 

Acest drept nu se aplica tuturor deciziilor automate. Dreptul nu se aplica in cazul in care decizia:

  • este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre dumneavoastra si persoana fizica;
  • este autorizata prin lege (de exemplu, in scopuri de frauda sau prevenirea evaziunii fiscale);
  • pe baza consimtamantului explicit (art. 9 alin. 2 din Regulament);
  • atunci cand o decizie nu are un efect legal sau similar semnificativ asupra unei persoane.

GDPR defineste profilarea ca orice forma de procesare automata destinata sa evalueze anumite aspecte personale ale unei persoane, in special pentru a le analiza sau a prezice: performanta la locul de munca; situatia economica; starea de sanatate; preferintele personale; fiabilitatea; comportamentul; locatia; deplasarile.

La prelucrarea datelor cu caracter personal in scop de realizare a unui profil, TAPI CRO SRL se va asigura ca exista garantii adecvate cu privire la urmatoarele aspecte:

procesarea este corecta si transparenta prin furnizarea de informatii semnificative despre logica implicata, precum si despre semnificatia si consecintele avute in vedere;

  • foloseste procedurile matematice sau statistice adecvate pentru profilare;
  • are implementate masurilor tehnice si organizatorice adecvate care sa va permita remedierea erorilor si minimizarea riscului de eroare;
  • asigura securitatea datelor personale intr-o maniera proportionala cu riscul pentru interesele si drepturile individului si previne efectele discriminatorii.

12. JURISDICȚIE

Toate vânzările societății TAPI CRO S.R.L. sunt considerate ca având loc la sediul TAPI CRO S.R.L. din Valureni, nr 257, jud. Mures, care constituie și locul unde obligația a luat nastere sau aceea a locului plății. Orice litigiu apărut între clienți și TAPI CRO S.R.L. se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care părțile nu au reușit să soluționeze litigiul pe cale amiabilă, acesta se va soluționa de către instanțele judecătorești competente

13. TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe site-ul www.vanzari-piele.ro se face în momentul încheierii contractului la distanță, respectiv în momentul primirii, de către Dvs., a unui mesaj din partea operatorului nostru, prin care vă confirmăm comanda și stabilim detaliile legate de livrare. Locul încheierii contractului este la sediul TAPI CRO S.R.L. , din Valureni, nr 257, jud. Mures.

14. LEGISLAȚIA APLICABILĂ

Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic; Ordonanta Guvernului nr 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, republicată cu modificările și completările ulterioare; Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată; Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.

ADMINISTRATOR,

Tovissi Jozsef

Deschide WhatsApp
Aveți nevoie de ajutor?
Aveți nevoie de ajutor?